piątek, 11 stycznia 2013

No to zaczynamy

Cześć
Jestem Wera. Zacznę od początku... mam 13 lat kurcze co ja pisze przecież już 14 :D. ( ale ten czas szybko leci ) Ten blog będzie o ... hmm ... chyba wszystkim. Będę pisać relacje z mojego życia codziennego ale oczywiście też o tym co nastolatki lubią czyli ( chwila napięcia ) no oczywiście, że modzie i urodzie. Przyznam się wam że już próbowałam pisać blogi ( chyba 3 razy) ale jakoś nie powiodło to się, bo nie umiałaś systematycznie pisać postów itp. Ale ten blog to zmieni ;). Zacznę być systematyczna. Tylko wiedzcie że posty nie będą się pojawiać codziennie, ponieważ chodzę do gimnazjum ( a tam jak wiecie trzeba się uczyć żeby zdać ) ;P. Mam nadzieję że ten blog Was zaciekawi i będziecie się często na nim pojawiać :).
...
Pozdrawiam Werka.

2 komentarze:

  1. Powodzenia! :) Będę odwiedzać. Zapraszam do mnie: http://secretinthelist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez będe odwiedzać i również zapraszam do mnie:http://ourcrazyworld2013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń