niedziela, 21 kwietnia 2013

Najlepsze książki ;P

Hej ;P
Ostatnio dosyć dużo czytałam i niektóre książki bardzo mnie zaciekawiły.
1. Monster High ;P
Tak możecie pomyśleć że to jest o jakichś potworach książka i że to jest książka dla dzieci a nie dla piętnastolatki. Moim zdaniem to jest naprawdę książka dla nastolatków. Pewnie się spytacie dlaczego ?
A już wa mówię :
W tej książce jest dużo napisane o życiu zwykłych nastolatków, którzy się zakochują, kłócą, przyjaźnią. A najlepsze jest to że nie jest to opowiadanie monotonne, że na przykład dziewczyna idzie sobie do szkoły i się tam nudzi i wraca do domu.
A wręcz przeciwnie ta seria książek opowiada o dosyć niezwykłych nastolatkach, które są potworami i mają różne dziwne historie (ale wolę wam nie zdradzać tego co się tam dzieje).
Więc zachęcam was do przeczytania tych książek bo są bardzo ciekawe. ;)
2. Pretty Little Liars
Podobnie jak Monster High jest to książka o nastolatka, które chodzą do szkoły itp. ale pewnego dnia staje się coś czego nie zapomną do końca życia. Jedna z przyjaciółek Alison w jakiś dziwnych okolicznościach znika. Była ona w paczce przyjaciółek. Ale po jej zniknięciu one się od siebie oddaliły. W tej książce każdy rozdział jest o innej dziewczynie. Każdej z tych przyjaciółek przytrafia się dziwna rzecz a później dostają listy od tajemniczego A. Oczywiście każda na początku myśli że to Alison.
Więcej nie będę wam zdradzać co jest w tej książce żebyście sami się dowiedzieli ;P
Moim zdanie lepiej jest czytać książki niż seriale bo można sobie więcej wyobrazić ;P.

Mam nadzieję że zaciekawiłam was i że będziecie chcie przeczytać którąś z książek.
Pozdrawiam Werka ;*

2 komentarze:

  1. Obie czytałam, ale
    wolę PLL ;p
    Blog kol, wejdź plis :3
    http://kpop--yaoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię czytać książki, ale tych jeszcze nie czytałam ;p

    Blog mi się podoba ;D

    www.styloweconverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń